Klik op de plaatjes
en ga direct naar het
album op Spotify!

Unpolished (Yet to come out)


Reacties

Nancy Koedood
3 dagen geleden

Lieve Ivar,

Je verhaal, je teksten, jullie verschrikkelijke reis. Je muziek komt binnen. Met zoveel gevoel een verhaal het raakt mij.
Je weet ik ben geen moeder. Maar wel heel sensitief. Ik ken je niet persoonlijk. Maar zal zeker doneren. Een ieder heeft wel iemand gehad of is in een fase waar deze rotziekte de overhand neemt.
Ik wens jou en de rest van de mannen heel veel succes. En hoop dat jullie over het mooie bedrag komen.
En blijf wie je bent. Puur rauw en liefdevol.
Heel veel succes mooi mens 🙏

Annelieke Erbrink
16 dagen geleden

Lieve Ivar,
Wat een prachtige teksten heb je geschreven…, echt zó mooi! Puur, oprecht, gevoelig en voor velen herkenbaar ❤️. Heel mooi persoonlijk vind ik het nummer ‘Mijn stem van binnen’. Muziek verbindt inderdaad maar is in de eerste plaats zó belangrijk voor veel mensen, dat voel je heel goed aan. Het kan emoties zô beïnvloeden! Ik hoop dat het je heel ver brengt tijdens het fietsen volgend jaar. Maar geniet vooral ook van het schrijven, super dat je dit creatieve talent zo gebruikt! Wie weet valt het te combineren met je fotografie?
Ik ga me vanaf nu af en toe even ‘onderdompelen’ in jouw blues, heerlijk! 😊

Dré
22 dagen geleden

Verlies van een dierbare, "Where Your Warmth Used to Be". Zo intens geschreven, het gevoel gevangen in worden, zo oprecht. Ik kan alleen zeggen:"sterkte met het verlies".

Dian
een maand geleden

Meer dan 2 maanden geleden kreeg ik het nummer "Mijn vaders hart" te horen van je. Ik heb er toch een paar tranen van geluk door gelaten. Daarna hoorde ik dat je voor het goede doel wilt fietsen en geld wilt inzamelen waar ik enorm trots op ben. Ik hoop met heel mijn (dochters) hart dat je je doel bereikt!!

Andre
een maand geleden

Vader dat ben ik niet, maar de tekst in dit nummer snap ik helemaal. Geschreven vanuit het hart. Je voelt het gewoon. Prachtig.

Indra van Meggelen
een maand geleden

Wat een super mooi doel! Muziek verbindt en dat blijkt maar weer. Passende teksten op een rustige melodie. Mijn tranen heb je al gepakt, ik hoop dat die van velen nog zullen komen.

Reactie plaatsen

Uiteraard hoop ik mensen te raken met mijn muziek. Gelukkig krijg ik al hele mooie reacties welke mij toch elke keer weer raken. Dank daarvoor. Een drijvende veer om door te gaan. Het geeft energie en inspiratie om er een succes van te maken. Samen staan we sterk. 💜

Delen van de website naar familie en vrienden is lief en wordt bijzonder gewaardeerd. 

De ziel van Ivar's Blues

Welkom bij de muziek van Ivar's Blues. Hier deel ik de klanken die mijn verhaal vertellen, de akkoorden die emoties vangen, en de melodieën die hoop uitdragen. Elke noot is een stap op mijn pad naar Alpe d'HuZes, gedragen door de veerkracht van muziek.

Muziek die je draagt

Ik hoop dat mijn muziek je raakt, Dat je voelt dat er altijd licht is, zelfs in de donkerste momenten. Mijn nummers zijn een herinnering aan veerkracht, hoop en het idee dat je nooit alleen hoeft te vechten. Laat de blues je dragen. 

Gedurende het jaar zal ik steeds meer muziek online gaan zetten. Zowel hier als op Spotify. Onder het kopje 'Blues Café' is een pull-down menu waar alle muziek te vinden is. Je kan song  teksten meelezen of daaronder lezen of meeluisteren waar het nummer over gaat. 

Dus blijf terugkomen en blijf luisteren. 

De klanken van mijn ziel

Hier hoor je de nummers die mijn stijl het beste samenvatten: een mix van blues, soul en persoonlijke verhalen. Dit zijn de opnames waar ik het meest trots op ben, omdat ze laten horen wie ik ben als muzikant én als mens. Mijn muziek komt niet alleen uit mijn eigen verhaal, maar ook uit de verhalen van de mensen om me heen. Soms is het rauw, soms zacht, maar altijd echt.

Verhalen achter elke noot

Er zit niet één groot verhaal achter mijn muziek, maar een verzameling van momenten. Soms komt een nummer voort uit iets wat ik zelf heb meegemaakt, maar net zo vaak uit de verhalen van de mensen om me heen. De blues zit voor mij in de kleine dingen: een gesprek, een blik, een stilte die meer zegt dan woorden. Mijn muziek mag rauw zijn, soms donker, maar altijd eerlijk. Als één van mijn nummers iemand helpt, even optilt of laat voelen dat ze niet alleen door het donker hoeven, dan weet ik waarom ik dit doe.